2018. szeptember 24., hétfő

8 nap...több mint ezer fénykép...dunántúli csavargások...(16)

...a "központi" iskola...

...az iskola névadója, ide nagyon szívesen jártam.















...17 év után, - ha jól emlékszem a baloldali ablakba tűzve - kaptam egy üzenetet, amibe leírták, hogy mit kellene csinálnom, mert különben, - körülbelül ebben a stílusban - stb...
A költözködés napján bementem a boltba, egy kis harapnivalót venni. amikor megkaptam, és a kislány nyújtotta felém, a következőket mondta: szívesen segítünk tanító bácsi... - már vettem a levegőt, hogy válaszoljak, mikor így folytatta: majd, ha visszaköltöznek. Ez életem egyik meghatározó pillanata  volt, mert megerősítést nyert az, hogy mégsem volt hiábavaló az elmúlt 17 év.....
Soha nem szoktam neveket leírni, de ezt most muszáj...
A "kislányt" úgy híják: Orsós Julianna...
Még néhány kép....

Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka
...a templomról  nem egyszerű úgy képet készíteni, hogy valamilyen vezeték be ne lógjon...















...nagyon kellemes nap volt, hosszan beszélgettünk az ismerősökkel. Sajnos volt olyan is, akinek megígértük, hogy felkeressük, de az idő nagyon szorított bennünket, mert másnap Szekszárdra készültünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése