2018. szeptember 9., vasárnap

8 nap...több mint ezer fénykép...dunántúli csavargások...(14)

Nagyon lassan érlelődött meg bennem ez a bejegyzés, arra törekedtem, hogy minden jó benne legyen, de tartalmazza azt a bánatomat is, ami az eljövetelemet okozta...
Gerjen...
Szerettem itt élni...
Szeretek visszamenni, ha tehetem meg is teszem...
17 év....
Az első "igazi" munkahely...
Sok öröm, és persze sok csalódás, kínlódás is...
Gerjen az igaz emberek hazája...(akad kivétel persze itt is)
De  a mindennapi élet huncutságaiért sem mennek a szomszédba...
Néhány éve még úgy terveztem, hogy itt szeretném leélni életem utolsó éveit....
A minden évben visszatérő események egyre színvonalasabbak, látogatottabbak, és büszke vagyok ezekre a fiatalokra, akik ezeket létrehozták, szervezik, és akiknek a nevelésében  - több-kevesebb-sikerrel részt vehettem...
Először nézzük azt a bizonyos kastélyt:


Foto: Sebő Jutka
 Egy, nem éppen felmagasztaló írás: itt   
1983-ban, és az azt követő években jártam ide sokat. Az akkori tulajdonosok szimpatikusok voltak, és sok munkában vettem részt.
...többek között, ez a lépcsőfeljáró is tanúskodhat róla...☺☺☺☺☺
Az akkori tulajdonosoknak ismertem az álmaikat, úgy tudom, hogy egy darabig szépen haladt is a dolog, csak azután valami elromlott.

 























...szomorú látni hogy az egész az enyészetté válik...
Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka

























...elköszönünk a kastélytól......

...folytatom....☺☺☺☺☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése