2018. január 31., szerda

Szlovákiai séta...(10)

Hogy egy kicsit elodázzam az indulást, alibiből megcsodáltam a kis vízesést...

..majd arra hivatkozva, hogy várjuk meg míg egy kicsit ritkábban lesznek a létrán igyekeztem késleltetni az indulást.

A túráról tudni kell, hogy  szigorúan egyirányú, visszafelé haladni tilos, másrészt szinte lehetetlen, mert folyamatosan jönnek mögötted...

...ami meggyőzött, hogy egy anyuka a létra alsó fokáról adta - két tíz év körüli gyermekének - az utasításokat, akik betartva azokat, remekül haladtak...

..azután elindultam, és arra gondoltam, hogy olyan még úgy sem volt, hogy valaki puszta kézzel vizet facsart abból a láncból, amiben kapaszkodott ☺☺☺☺☺













..amikor persze már majdnem felértem, vagánykodtam egyet, és megfordulva készült ez a fotó...
































Foto: Sebő Katalin
...az arckifejezésemen mintha a "zabszem efektus" jelei mutatkoznának...

...tovább haladva, Jutka itt is megismételte - Hernád-áttörésnél bemutatott balettmozdulatát, a másik oldalról...































...azután a kék út vége felé, már annyira magabiztos lettem, hogy segítettem egy fának, hogy el ne dőljön...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése