2018. február 3., szombat

Szlovákiai séta...(11)

A sárga úton semmi izgalmas nem volt, inkább csak kipihentük az eddigi fáradalmakat...
A sárga út végén egy kis meglepetés várt minket, lehetőség nyílt arra, hogy visszafelé az utat a kiindulási pontig kerékpáron tegyük meg...
Érdeklődtünk az út minősége felől, azt a választ kaptuk, hogy "erdei út"...

...mint később kiderült, hogy az "erdei út" fogalma alatt teljesen mást értettek a házigazdák, de már nem volt mit tenni, bevállaltuk, így azután menni kellett...





















...félúton a kerékpárok még épségben voltak, mi már nem annyira..
..én gondolatban ellenőriztem érzékenyebb testrészeimet, és mindent rendben találtam...
..Jutka úgy örül mintha már az út végén lennék, de még a java hátra volt...

...ami az utat illeti. az "erdei út" egy kisebb nagyobb (de inkább nagyobb) kőzúzalékkal felszórt  út, kisebb vízmosásokkal tarkítva. Én minden kis göröngyöt megtaláltam, pedig nagyon igyekeztem kikerülni őket...
...lassan vége lett a megpróbáltatásoknak, már egyikőnk sem bánta. Én szeretek kerékpározni, de ezt nem igazán nevezném annak, de hősiesen helytálltunk...















Foto: Sebő Katalin
Foto: Sebő Katalin
 ...végre itt az út vége. Persze ilyenkor panaszkodik az ember, de ha összességében nézem nagyon jó kis kirándulás volt, a megpróbáltatások úgy is elfelejtődnek..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése