2018. április 7., szombat

8 nap...több ezer fénykép...sok élmény...Cyprus...(14)

 ...mozaikok tömkelege várt bennünket az épület minden részében..
...Jutka szinte mindegyiket lefotózta....☺☺☺☺☺

Foto:Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka
...itt kezdődtek velem a bajok, mert abba az irányba indultam tovább, amerre nézek... 
...a körfolyosó végén viszont az út lefelé vezetett, és én követtem, míg egyszer csak íny csiklandozó illatok jöttek szembe, és ott találtam magam a konyha tálalójának közepén. Mint utólag kiderült, ki volt írva, hogy belépni tilos, de szem magasság fölött, és én ezt nem vettem tudomásul...
...óvatosan kiosontam a folyosóra, de akkor meg rám jött egy tüsszögési sorozat, amit nem tudtam kontrollálni, így azután az első tüsszentés után kinyílt mögöttem az ajtó, majd be is csukódott, és hallottam, hogy kulcsra is zárták...
Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka
Foto: Sebő Jutka

Foto: Sebő Jutka
...folyt. köv.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése